Jävla Skit

nu är det någon jävel som har snott min plånbok..jag blir så förbannad!! jag hade fan : Busskort,Båtkort,Personbevis för båtkortet,typ...3/4presentkort, och typ 60 spänn. jag blir så jävla lack. jag kan inte åka nånstans typ. jag borde fan få massa pengar i skadestånd. och jag kan inte heller fatta hur man kan vara så elak satt man tar något och sen vet att personen man tar det ifrån måste betala allt det där själv sen. jo, för mamma betalar inget sånt till mig så nu kommer jag vara skyldig henne typ 1,800:- :) utmärkt!:)                 (   :) = ironi smilis för dom som inte fattar) och sen ere så att min skola e så jävla liten jämfört med andra skolor så alla känner alla, personen som tagit den måste vetat att det var mig han/hon tog den ifrån. borde personen i fråga inte få skuldkänslor?
ja, ursäkta mig för damp inlägget, men jag var tvungen att skriva av mig lite x')

1 Månad igår<333333333

//Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0