schema

Mitt schema för veckan;
måndag: har redan varit.
tisdag: har redan varit.
onsdag: (idag) ska äta på krogen med Mamma , annars ingenting.
torsdag: Jessica kommer ut,så jag ska troligen vara med henne.
Fredag:ska kanske åka hem till Moa och sova där,hoppa på studsmatta med andres och alicia m.m
lördag; är jag troligen fortfarande hos moa, vi har säkert tältat
söndag : åker jag hem från moa D:

nästa vecka: 
Måndag: inte ett piss om jag inte är med jessica eller lina ._.
Tisdag: jobba._.
Onsdag: inte ett piss om jag inte är med jessica eller lina ._.
Torsdag: Jobba ._.
Fredag: inte ett piss om jag inte r med jessica eller lina ._.
Lördag:inte ett piss, om jag inte är med jessica eller lina ._.
söndag: inte ett piss om jag inte är med jessica eller lina._.

observera att jag kan vara med annat folk alla dagar utan tisdagar och torsdagar.
för sådär kommer hela mitt sommarlov hålla på D:

så... säg till om ni vill göra ngt D:<3

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-25 @ 08:36:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: linn

HEJ FIN BLOGG

KOLLA IN MIN

2010-12-30 @ 19:00:28
URL: http://limyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0