OwlKid

Hej,jag har nya kompisar nu :D åh..det påminner mig om när Anna och jag var med varandra som mest, för då hade vi nya kompisar hela tiden på vf m.m (vf=vampirefreaks) det är en hemsida ^^
men nu har jag kompisar i skolan, 4 stycken nya kompisar ;D and their names are : K-a,Chriss,Lukas and...Felix :D dom är trevliga, jag skaffade också bra kontakt med Sanna,Jenny och Gustaf :) och juste även Marcus XD haha, jag vet att jag är skum C: så nu får ni en liten bild ;D

nu ska jag snart till skolan, så ja...höras ikväll? ;) 
// Beatrice (OwlKid)

det där är, Andres(till vänster), jag (i mitten) och Robin(till höger) vi åkte massa fyrhjuling den dagen :::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0